'cart-menu' ) ); ?>

יש דרך חזרה

על ידי  |  אין תגובות

יש דרך חזרה: שירות של פייפאל שמשלם את עלויות משלוח ההחזרה על פריטים שלא מתאימים לכן.

רובנו כבר שמענו על שירות ההחזרות של פייפאל " יש דרך חזרה " אבל הגיע הזמן לעשות סדר באיך בדיוק מקבלים את הכסף חזרה עבור המשלוח.

**פוסט לגזור ולשמור**

כמה פעמים קניתן משהו שלא התאים לכן, שהתחרטתן עליו או שסתם בא לכן טוב בעין? וכשזה קורה זה מבאס לשלם את עלויות המשלוח חזרה.

השירות יש דרך חזרה של PayPal פותר בדיוק את זה והוא לא פחות מאשר גאוני. מה שהוא אומר בעצם שאם תעשו את הרכישה הראשונית בפייפאל, לא משנה באיזה אתר – בארץ או בחו"ל, ולא תהיו מרוצות מהרכישה שלכן תוכלו לשלוח את הפריט בחזרה דרך הדואר (או כל דרך שתבחרו) ופייפאל יישלמו על עלות המשלוח. אל תגידו לי שזה לא מושלם?

שירות יש דרך חזרה | איך זה עובד? 

  1. קודם כל אתן צריכות שיהיה לכן חשבון פייפאל (אפשר לפתוח אחד כאן)
  2. כשקונים, לא משנה באיזה אתר, עושים את הרכישה עצמה דרך פייפאל.
  3. לא בא לכן על המוצר? תשלחו אותו חזרה באמצעות הדואר או חברת שילוח (או כל דרך אחרת שמתחשק לכן) לפי ההוראות של חנות האונליין ממנה קניתן.
  4. צלמו את החבילה עם הכתובת של חנות האונליין אליה אתן שולחות את החבילה.

יש דרך חזרה

      5. תשמרו את הקבלה על תשלום המשלוח בדואר.

      6. כנסו לכאן ותפעילו את שירות יש דרך חזרה.

יש דרך חזרה

       7. כנסו לחשבון ה PayPal שלכן כאן על ידי לחיצה על כפתור ה"כניסה".

       8. תוודאו שהמייל שלכן שמקושר לחשבון הפייפאל שלכן מאושר על ידי לחיצה על "הפק יותר מחשבון הPayPal שלך".

יש דרך חזרה

       9. ברשימת העסקאות שלכן, חפשו את העסקה הרלוונטית שעליה תרצו לקבל החזר. לדוגמא אם הקניה התבצעה באסוס והחזרתן את החבילה, כנסו לעסקה      הרלווטית ובמסך שייפתח תלחצו על המילים " בקש החזר דמי משלוח ההחזרה".

      10. תמלאו את הטופס הקצר ותעלו את התמונות של החבילה ושל הקבלה על המשלוח.

יש דרך חזרה

11. אחרי שתגישו את הבקשה תקבלו אישור על יש דרך חזרה  במייל. אם חסרים לכן פרטים בטופס תקבלו על זה מייל נוסף. במידה וההחזר יאושר הכסף יופיע בחשבון הפייפאל שלכן תוך כמה ימים. ההחזר יתקבל ממפעילי השירות Telus Internationl

יש דרך חזרה

ועוד כמה דברים שכדאי לדעת על שירות יש דרך חזרה:

  1. אם חנות האונליין ממנה קניתן מציעה שירות החזרות חינם, ממש אין צורך בשירות יש דרך חזרה. פשוט תשלחו על פי ההוראות של אותה חנות.
  2. למי שאין פייפאל אני ממש ממליצה לפתוח חשבון – זה הרבה יותר בטוח כי מדובר במערכת הסליקה הכי מאובטחת שתכירו. 
  3. עוד יתרון בפייפאל זה שאם מגיע מוצר פגום או שבור, פייפאל מחזירים לכן את הכסף בלי לשאול שאלות ואת ההתעסקות מול המוכר הם עושים בשבילכן.
  4. השירות מוגבל ל-12 פעמים בשנה ובעלות של 120 ₪ לכל משלוח. 
  5. צריך לבקש את ההחזר תוך 30 יום מרגע שליחת המוצר חזרה.
  6. אם יש לכן חשבון פייפאל עסקי לא תוכלו לבקש דרכו החזר.

יש לכן שאלות? בואו לקבוצה שלי אנה ברודי אונליין שופינג

לא רוצה לפספס אף סייל, המלצה, הטבה או מתנה? בואי לקבוצת הטלגרם שלי כאן.

  • *הטקסט כתוב בלשון נקבה מטעמי נוחות אבל מתייחס גם לגברים
הרשמו לניוזלטר שלי

את/ה צריך/ה להיות מחובר כדי לכתוב הודעה. התחברות

תגובתך בבקשה